lunes, 31 de marzo de 2014

Amor a primera vista...

Diverses persones ballen . La multitud els protegeix . Gent de procedència diferent i somnis , generalment compartits . Trobar l'amor o recuperar la il · lusió, algun dia perduts . Ardors etílics , es juren amor etern . La música anima el fosc local sense sol . Res brilla especialment , mirades i paraules superficials , a l'engròs . El món s'esvaeix al voltant d'una parella que ballen en sincronització perfecta . Tot aparent i res de res . En un racó , estàs tu . Et miro en la distància i em pregunto què fas aquí . No sembles d'aquest món ni de cap altre . Els teus moviments són elegants , gairebé eteris . Sembles una nau que hagués partit , fa ja temps . En la immensitat de la sala ets una formiga , petita i desvalguda , que ha perdut el seu formiguer . Em sorprèn la teva indiferència , ningú en un costat , ningú en l'altre. Em mires . Descobert , intento dissimular , però segueixes mirant i somrient . M'acosto amb pas vacil · lant . Estic a prop, molt a prop. Els meus pantalons em semblan ridículs i la meva samarreta, recuperada d'antics dies de glòria , passada de moda . No se m'acut que dir , encerto a verbalitzar el que sembla ser una mena de salutació . Tu , segueixes en silenci , però no apartes la mirada . Ja és algo!. Em sento al teu costat . La cadira cruix , com ho ha fet milers de vegades . M'ofereixes la mà, i sorprès l'agafo . T' observo, més detingudament,  no ets maca segons l'estereotip de moda actual . Però tens un atractiu difícil de descriure; Ulls petits i esquinçats, de tipus oriental , cabells llargs i foscos que cauen sobre unes espatlles de nedadora . El teu nas , sense ser perfecta, està ajustat a la teva cara , rectilínia i angulosa . Romanem en un silenci que no em provoca especial incomoditat . Finalment, goso preguntar  en el súmmum de l'originalitat . No em respons . No sé si m'has escoltat i torno a fer la pregunta . La teva resposta no té res a veure amb la meva pregunta, però m'agrada . La teva veu és tènue , sensual i delicada . Ja han passat vint anys i tornem a ser al mateix lloc on ens vam conèixer , agafats de la mà , jo amb uns pantalons ridículs i una samarreta passada de moda...

No hay comentarios:

Publicar un comentario