sábado, 19 de abril de 2014

Rellotger sense temps

Sóc rellotger sense temps...
Mecanisme electrònic que sincronitza el ritme del meu cor.
Desconeixes aquesta relació
i el temps passa lent , molt lent...
Aquest temps buit,
compost de res, 
que sense avisos ni despertador em fa mal.
Emocions estancades que et desitgen,
i volen obrir comportes.
T'espero,
i crido en silencis humits.
Mentrestant, 
visc sense viure ,
menjo sense menjar , 
dormo sense son .
Una carta a la meva bústia , 
un missatge en una ampolla , 
una trucada o un whatsapp alimentant la meva ànima.
Vaig dissimular tant com era possible,
segurament sense èxit .
Si et vas adonar,
igual ja estàs lluny.
Que consti que ho vaig intentar, 
va ser un gran esforç.
Les paraules brollaven nervioses, 
jo que havia fet d'elles, 
la meva feina.
Que podria aportar a la teva vida, 
si tu ja tens vida .
Els meus somnis transpiren pels porus d'anteriors desil·lusions .
Vull ser, 
vull trobar el teu rellotge .
Marcar les hores amb tu, 
despertar amb el teu mateix despertador, 
besar-te com ningú ho ha fet .
Fer-te l'amor ...
Sentir el tic -tac de l'orgasme cibernètic,

d'un humil rellotger sense temps ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario