domingo, 27 de abril de 2014

Arrels

En verds i bells valls
vaig descobrir
la terra que estimava.

Llocs de bellesa sense igual
que fonien l'esperit de l'home
Com au fa el seu niu
Allà vaig estar fins a la meva mort.
Sobrevolo de tant en tant els camins
En un altre temps caminats i viscuts

Les cendres dormen a la vall

I el vent balla
antics somnis

Gent que van néixer abans,
després
I les que estan per venir.

Una flor obre els seus pètals
A partícules minúscules del que vaig ser.

Ressonen els ecos del passat
I aquí estic
Compartint la meva ànima.

Trist fantasma de la vall
que passeja
Buscant-te.

Instants de la meva vall
Que no tornaran

Terra de sembra i aixopluc
de molts
Dels que et voldran.

Aquest lloc que estimava en esperit ...
Aquest verd!
aquesta terra!
jo l'estimo!
  si! L'estimo!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario