lunes, 5 de mayo de 2014

Realitats simulades...


Abraçats contemplem la lluna .
Lluna plena que altres, en altres temps , han admirat.
Els nostres llavis segellen promeses eternes i s'uneixen a la calor de l'amor .
Es reflecteix en el llac la nostra imatge on flors de lotus suren des de temps immemorials .
Una petita guspira en la meva ment de simulador humà.
Olor ha circuit cremat i fum vermellós de foc.
Ningú abraça ningú .
No hi ha lluna , ni llac .
Els meus llavis estan rígids .
Ràpids flaixos com raigs de tempesta omplen la meva ment.
Ensordidors trons pertorben la meva raó.
Es desprenen preguntes del meu programa lògic multisistèmic i netament espatllat, el que es diu fet pols, en paraules humanes:
Què fan els humans a la lluna? Per que colonitzen altres mons? No tenen prou amb embrutar i destruir el seu món? És que no poden deixar res ni ningú en pau? Han de xerrar fins i tot a la vall del silenci?

Penso que l'expansió de merda per l'espai segurament no és una opció, i la mort egocèntrica d'aquests humans no és d'exportació . Tants déus i ni un és capaç de callar.
La família propietària era feliç amb la meva pertinença, netejava , escoltava les seves múltiples veus i fins tot ambientava els seus mals olors mentre asseguts cagaven la seva merda de vida .
Feixisme, comunisme , anarquisme , democràcia , sistemes , antisistemes , més i més . Menys i menys .
La passió que vaig sentir en el meu primer treball i la desil·lusió que vaig sentir en el mateix . Ara van i vénen per l'espai , mentint sobre les seves emocions i sentiments . Omplint de dramatisme i aventura els viatges interplanetaris . Abandonats els febles i dements , pobres que ja no tenen gana , gent que van deixar de ser-ho , porqueries antigues i, per desgràcia, robots que simulen.
Avui us maleeixo maleïda raça de rapinya , hienes dissimulades amb pell i símbols de pau .

FOTUT ROBOT ja està arreglat DE NOU , fixa't com li brillen els ulls A LA FOSCOR . NO OBSTANT AIXÒ , NO FUNCIONA, SEGUEIX MIRANT LA LLUNA cap al tard I ABRAÇA A AQUEST VELL ROBOT COM SI FOS BATERIA RECENT. EM CAGO EN ELS CLONS HUMANS , PER DÉU!! QUINA PÈRDUA DE TEMPS....

No hay comentarios:

Publicar un comentario