miércoles, 28 de mayo de 2014

Esperança...

Ser insignificant , destrossat per una vida sense sentit.
Sense sort.
En crisi permanent.
De por i vidres trencats , relleus plens de sang .
Ampolla plena d'hores mortes omplint insomnis .
Oblit i solitud d'ànima sense amor.
Ulls vermells de tant plorar.
Descalç en processó de dolor.

Però avui , el meu cor torna a bategar.
Encadenat t'espero.
Dolç somni d'aigües tranquil · les.
Seguiré el curs de la teva desembocadura .
Pescaré on s'uneixen les teves aigües.
Seré el recipient on dipositar llàgrimes i disgustos.
Mai renunciaré al efímer somni de tenir-te.
Trencaré el monòlit on em vaig instal·lar , construint un nou món .

Ballaré sense parar la meva vida ...
Ballaré sense parar mentre t'espero ...

Sona la música al local .
Suors salats i tinta d'esperança.
Mentre t'espero ...

Dóna'm amor , dóna'm el teu amor , i viuré dins teu .
Més enllà de les paraules escrites , componc la felicitat que espero trobar .

En la penombra on es diposita la frustració.
La mort en la batalla, paisatge desolat i crits de dolor.
De vençuts.
De humiliats.
Només em queda esperar ...

Per a tu...

No hay comentarios:

Publicar un comentario